Szkolenia z języka niemieckiego w ofercie dla firm

Nasza oferta kursów firmowych z języka niemieckiego w ramach systemu szkoleń modułowych SMART4Business obejmuje szkolenia z języka ogólnego i specjalistycznego. Szkolenia SMART dotyczą szerokiej gamy zagadnień biznesowych: korespondencji firmowej (SMART Business Correspondence), tworzenia i przedstawiania prezentacji (SMART Presentations), obsługi klienta niemieckojęzycznego (SMART Customer Care) – w tym komunikacji telefonicznej (SMART Call Centre) – prowadzenia negocjacji i spotkań biznesowych (SMART Negotiations i SMART Business Meetings), tworzenia raportów (SMART Reports) oraz prowadzenia księgowości w języku niemieckim (SMART Accounting). W swojej ofercie Lingualand ma również szkolenia , których celem jest poznanie różnic kulturowych pomiędzy rynkiem polskim i niemieckim (SMART Business Across Cultures). Szkolenia tematyczne dostępne są na poziomach B1/B2 do C2 w skali CEFR.

Zainteresowanym nauką języka niemieckiego ogólnego polecamy szkolenia SMART General Language Training . Z myślą o cudzoziemcach, którzy mieszkają i pracują w Krakowie, stworzyliśmy szkolenia SMART Polish for Foreigners. Obydwa rodzaje kursów modułowych dostępne są od poziomu A1 do C2.

Tworzymy też programy kursów modułowych na indywidualne zamówienie, dlatego zapraszamy do kontaktu, jeśli żadne z zaproponowanych przez nas szkoleń nie spełnia Państwa oczekiwań. Zasada, która przyświecała nam, kiedy tworzyliśmy system SMART brzmi: „Be relevant”. Oznacza to, że każdy kurs powinien być jak najdokładniej dopasowany do potrzeb klienta, żeby zapewnić maksymalną efektywność.

Trenerzy, z którymi współpracujemy, to znakomici praktycy z bardzo dobrym przygotowaniem merytorycznym. Podczas szkoleń wykorzystywane są publikacje wiodących wydawnictw oraz materiały autentyczne, takie jak studia przypadku czy multimedia.

Zobacz także: kurs języka niemieckiego dla osób indywidualnych

Moduły dostępne z oferty Smart for Business dla języka niemieckiego:

  • Business Correspondence
  • Customer Care
  • Presentations
  • Negotiations
  • Business Meetings
  • Reports
  • Call Center
  • Business Across Cultures
  • General Language Training