metody i organizacja szkoleń

/metody i organizacja szkoleń
metody i organizacja szkoleń2014-08-28T14:19:07+00:00

ZAŁOŻENIA METODYCZNE

Celem szkoleń SMART jest dostarczenie praktycznej wiedzy językowej oraz rozwinięcie umiejętności w konkretnych obszarach aktywności zawodowej, dlatego trenerzy Lingualand łączą w swojej pracy nie tylko materiały dydaktyczne czołowych wydawnictw językowych, ale też elementy rozwijające kompetencje społeczne oraz studia przypadków (case studies) zaczerpnięte z praktyki biznesowej.

Dzięki takiemu podejściu dochodzi do wymiany wiedzy i doświadczeń, co podnosi efektywność szkolenia i sprawia, że ich treść na trwałe zapada w pamięć. Celem warsztatowej formy szkoleń jest również symulacja procesów biznesowych.

Integralnym elementem szkoleń są materiały audiowizualne oraz multimedia, dzięki którym uczestnicy mają kontakt z żywym językiem świata biznesu. Zajęcia mają charakter wybitnie praktyczny; opierają się na współpracy pomiędzy trenerem i grupą oraz poszczególnymi uczestnikami.

W Lingualand doskonale zdajemy sobie sprawę z tego, jak cennym zasobem jest czas, dlatego opracowane przez nas szkolenia modułowe pozwalają na maksymalnie efektywne dopasowanie zawartości kursu do potrzeb i oczekiwań klienta. Moduły SMART to gotowa propozycja programowa, z której Klient może dowolnie wybierać najbardziej przydatne dla siebie elementy.

hr_pink

ORGANIZACJA SZKOLEŃ SMART

Realizując projekty szkoleniowe w ramach systemu SMART dla Klientów biznesowych stosujemy podejście procesowe. Jednym z priorytetowych założeń jest dla nas opracowanie zindywidualizowanego programu szkoleniowego zawierającego stworzone przez nas całe moduły programowe SMART lub ich wyselekcjonowane elementy, które będą ściśle wpisywać się w potrzeby Klienta. Poniżej przedstawiamy etapy organizacji szkoleń SMART, co pozwoli zorientować się, jak wielką wagę przykładamy do jakości usług szkoleniowych dla firm i jakie narzędzia wykorzystujemy do ich kontroli.

    ETAPY ORGANIZACJI I METODY PRACY

  • Etap 1 - audyt językowy i analiza potrzeb
    - omówienie założeń i potrzeb
    -przeprowadzenie analizy potrzeb
    -audyt językowy najczęściej w formie 'placement testów' i 'interviews'
  • Etap 2 - projektowanie programu i planowanie szkolenia
    - dobór odpowiednich modułów szkoleniowych lub stworzenie nowych modułów specjalnie na zlecenie Klienta
    -opracowanie materiałów i narzędzi szkoleniowych
    - utworzenie grup, propozycja harmonogramu, dobór trenerów
    - końcowe ustalenia
  • Etap 3 - wdrożenie projektu SMART
    - monitoring
    - raporty i badanie postępów
    - badanie jakości świadczonych usług
  • Etap 4 - zamknięcie i podsumowanie projektu
    - badanie efektów szkolenia w formie symulacji biznesowych lub egzaminów końcowych
    - certyfikaty ukończenia szkolenia oraz końcowe raporty postępów
    - podsumowanie szkolenia
    - propozycje dalszej współpracy
  • Wsparcie administracyjne
    - koordynator po stronie Lingualand
    - pełna elastyczność na każdym etapie współpracy
    - kontrola przebiegu przez aplikację do zarządzania szkoleniami (raporty, oceny, frekwencja)
    - kompleksowa obsługa i minimium zaangażowania czasu po stronie Klienta